Červenec 2014

Nákupy v Bibione

30. července 2014 v 10:00 | Nelly Horinková |  Nákupy
Na módních blozích se zrovna roztrhnul pytel s různými reporty z balení kufrů, hauly z exotických míst a extra super rozžhavenými outfity . Módní blogerky a jejich módní dovolené, to je moje! Já sama ačkoliv na dovolenky nebo jiné výlety za hranice jezdím posledních pár let docela často, lemplovsky nepřidávám skoro nic. Moje balení kufru není nijak inspirativní, naopak. Balila jsem až v den odjezdu způsobem že jsem házela do kufru to všechno, co mi přišlo pod ruku. Outfit od moře také nehrozí, nemám s sebou ani fotoaparát, navíc by to s mým červeným xichtem a přecpaným bříškem byly asi hodně vtipné fotky.

Byla jsem na čtrnáctidenním pobytu v Italském přímořském městě Bibione. I na dovolené jsem provozovala svůj největší koníček, kterým (jak už asi víte) je nakupování. Každý večer jsme se s rodinou chodili projít na hlavní třídu, která je doslova přecpaná různými prodejci. Najdete tu Italy ale také spoustu Arabů a Vietnamců, však to jistě znáte. Sama sobě se divím, že mě pořád ještě baví procházet ty obchody každý večer, když všude je podobné zboží, jen výběr barev a ceny se maličko liší. Mezi těmito trhovci se ale najde pár originálních butiků. Jedním z nich je obchod Mie Zie, kde místo tuctové masové made in China nabízejí ručně vyráběné skvosty z korálků, kamínků, dřeva, mušlí a drátků. Obchod vypadá krásně, venku jsou šátky, uvnitř doplňky seřazené podle barev. Do tohoto obchůdku jsem se prostě zamilovala! Já si odsud vezu proutěný bílý košíček, černý korálkový prsten a mentolový šátek (15, 5 a 5 Euro- nijak astronomické ceny). Pokud zavítáte do Bibione určitě nezapomeňte Mie Zie navštívit.

Druhou obchodní "mekou" jsou trhy pořádané každé úterý od 7 do 12. Opět jsou ti trhovci podobně jako na hlavní třídě. Nejmilejší byla poslední část a to -světe div se- potraviny. Potraviny mě většinou moc nezajímají, ale tady se prodávalo ovoce, zelenina, ryby, sýry a uzeniny vše krásné a čerstvé Italského původu. Zdejší specialitou je "čím víc toho nakoupíš, tím míň platíš"- na příklad kilo cherry rajčat stojí 1,60 Euro, ale 3 kila rajčat stojí 3 Eura a podobně. Kromě rajčat, tuny oranžových melounů a nektarinek jsem si koupila mentolové kalhoty a černé boty na podpatku, ve kterých se chodí tak pohodlně jako v papučkách.

Byli jste někdy v Bibione? Doporučte mi svoje články, nebo články Vašich oblíbených blogerů s prázdninovou tématikou :)

Plaid shirt

29. července 2014 v 22:33 | Nelly Horinková |  Outfity
S dvoudenním zpožděním (úterý místo neděle) postuji článek a asi Vás nepřekvapí, že se týká outifitu. Jsem si vědoma toho, že už to těmi outfity začíná být přeplněné, když není mezitím článek jiného druhu, ale zatím jsem neměla co jiného s Vámi sdílet. Na středu slibuji článek, který o outfitu nebude. A v budoucnu se můžete ode mě těšit na novinku, kterou je publikování mých článků v internetovém časopisu Upgrade make-up! Do tohoto měsíčníku o make-upu budu přispívat se svými postřehy z módy a myslím, že určitě je na co se těšit :) článek vždy zároveň zveřejním i zde s odkazem na celé číslo časopisu.
Den, kdy jsem měla na sobě tento outfit, byl dlouhý a únavný ale povedený. Líčila jsem sedm účastnic kurzu fashion design. Jsou to studentky Miami univerzity v Ohiu a u nás v Plzni měli třítýdenní program, při kterém si každá z nich vytvořila jeden model, který se následně prezentoval na módní přehlídce. Líčení bylo původně určené jako ukázka ke krátké prezentaci, kterou jsem vedla na téma fotomakeup, ale nakonec ukázka nestačila, holky chtěly nalíčit všechny! Jak focení dopadlo, můžete vidět na koci stránky (koláž z neretušovaných fotek).

Pro tento den byla pro mě volba outfitu náročná. Potřebovala jsem působit módně ale nenuceně aq zároveň se cítit pohodlně abych odvedla svou práci co nejlépe. Boty, které dokonale splňují požadavek pohodlí+atraktivita jsou jednoznačně moje "Traktorky". Tuto přezdívku dostali od jednoho kamaráda, který řekl, že jejich podrážka mu připomíná gumu od traktoru. Pohodlí zaručuje i volná kostkovaná košile, kterou jsem přepásala výrazným opaskem v barvě z kostky.

Fotograf: Karolína Šramotová
Kostkovaná košile: HM, opasek: tržnice v Bibione, podkolenky: FF, boty: tržnice v Bibione.
Líčení: nejvýraznější je megááální rozjasňovač Inglot (oční stíny číslo ), černé oční stíny Sleek z paletky Vintage Romance, podkladová báze FamousX, makeup Dermacol Mattcontrol odstín č.4.

Palace Athena

20. července 2014 v 20:33 | Nelly |  Outfity
Dnešní fotografie i outfit jsou jiné než obvykle. Není to outfit, který bych měla normálně ten den na sobě (ne že by to nešlo), ale byl vytvořen pro focení v atelieru se začínající fotografkou Michalkou Mlejnkovou. Musím podotknout, že je to velmi talentovaná slečna a vůbec to neříkám proto, že je to moje velmi blízká kamarádka. Málokdy to říkám nahlas, ale jsem neskutečně vděčná za moje setkání s osobnostmi, jako je Míša nebo Marty. Ať už focení mých outfitů nebo focení módní fotografie mě posouvá dál, jak co se týče mojí módní návrhářské tvorby tak líčení i uvažování. Focení je v současné době můj nejmilejší koníček a neuvěřitelně mě naplňuje.

Zpět k outfitu. Šaty jsem vybírala tak, aby se s nimi v atelieru dalo dobře pracovat, aby byly tvárné a při různých pózách zvýrazňovali pohyb a dynamiku, kterou jsme na fotografiích chtěli vyjádřit. Tyto šaty jsou hlavnš střihem antického stylu, proto jsem celý outfit stylizovala do postavy Palace Athena. Původně jsem si šaty koupila kvůli dovolené v Itálii, přijdou mi dokonalé na pláž. Jsou takový "stan" pod kterým se dá dokonce i převlékat. Jsou vzdušné a lehké. Je to nejlepší kousek v mém šatníku, když je tropické vedro.

Focení bylo pro mě fyzicky náročné, neustále jsem skákala, kopala nebo se zvedala na špičky. Ale stálo to za to, což budeme moci posoudit během následujícího měsíce, kdy přidám do tohoto článku doplňující fotografie, které Míša ještě nestačila při svém nabitém programu zpracovat.

Fotograf: Michaela Mlejnková
Šaty: HM, náramek: I am, boty: deichmann, prstýnek: HM.

Koho zajímá líčení, tak používám Dermacol cover makeup, paletku na úpravu obočí Famous X (pro sjednocení jsem ji použila jak na obočí tak jako tvářenku, linku i oční stín), pudr Lacura Beauty odstín 01, lesk na rty čirý NYC a štětce Hakuro.

Upstairs

16. července 2014 v 10:00 | Nelly |  Outfity
První příležitost vyběhnou ven v nových Aldo botkách! No, ne vyběhnout, spíš se tak nějak vyploužit. Přiznám na rovinu, že tyto boty nejsou na procházky, užiji je jen na speciální příležitosti, kdy se moc nechodí, spíš jen tak sedí, stojí, nebo popochází. Těším se, až si je obuji na nějaký večírek.

Všímáte si? Nejsem v černé! A co víc, mám na sobě bílou!! To se jen tak nestává, jenže tento týden bylo takové horko že už i já jsem černou odložila a zvolila světlé volné šaty (v šatníku mám všehovšudy dvoje). Tyto šaty jsou z velmi příjemného úpletu a jsou moje vlastní tvorba. Mám ráda jednodušší splývavé, ale eklektické věci. Nikdy si nejste jisti, jak model vypadá, v každé póze je jiný, mění se, až působí jako by rostl nebo se hýbal. K bílému modelu jsem pro oživení zvolila červené lodičky.

Musím ještět dodat že ouftit není aktuální, je ze začátku června ale zatím nebyl čas ho zveřejnit tak doufám že to nevadí ;) Jak se Vám líbí? Máte podobné zabijícké podpatky?

Fotograf: Michaela Mlejnková
Šaty: vlastní výroba, sukně: po mamince, boty: Aldo

Black, red and the Pilsner bridge

13. července 2014 v 8:27 | Nelly |  Outfity
Tento outfit není úplně aktuální, je z 10.6., ale kvůli různým zkouškám a dovoleným ho zveřejňuji až teď. V tomto týdnu a specielně tento den jsme se v Plzni opravdu pekli. Ideální by bylo plesknout se někam k rybníku, ale červen je pro studenty období zkouškové nikoliv období čvachtací se u vody. Přesto jsem nějak nedokázala soustředit se jen na učení a dovolila jsem strávit několik příjemných hodin ve společnosti více než příjemných lidí. V důsledku toho se stalo, že mi zkoušející oznámila, že bych měla trávit čas spíše ve společnosti osobností jako je Michelangelo, Caravaggio či Bernini. Zkouška z dějin umění mě tedy čeká ještě jednou. Never mind.
V zimě si stěžuji na vrstvení oblečení, v horku zase na propocené kruhy- moto "rexona, nezradí tě" není úplně pravdivé. V zimě vypadám jako sněhulák (tlustá obalená koule) a v létě jako nanuk na sluníčku (lepkavá a rozteklá). Roztékám se taky kvůli mojí vášni k černé barvě.

Tyto kalhoty jsou volné a vzdušné, navíc jejich materiál dobře saje vlhkost. Nevýhodou je vysoká mačkavost ale i tak jsou to moje nejoblíbenější kalhoty tohoto léta. Brýle ve tvaru srdíček jsem si doslova zamilovala, jsou praštěné ale ne tak moc takže je můžu nosit kdykoliv a kamkoliv. To co na outfitu jistě zaujme jako první jsou vysoké boty s platformou velmi moderního tvaru. Možná se to z fotografií nezdá ale jsou extrémě vysoké! Jejich výška není úplně praktická ale já sem známá tím, že si občas ráda koupím nějakou extrasuper nenositelnou věc. Když ji miluješ není co řešit!